РГАДА. Ф. 135. Отд. 1. Рубр. 3. Д. 9б.
Размер: 15,8–16,8 х 23,1–24 см. След прикрепления печати — отверстие и остатком пенькового шнурка и кусочком пергамена от грамоты 9‑а. Печать новгородского архиепископа Феоктиста (АПДР, т. 2, № 459–2) с остатками пенькового шнурка. Следы разлиновки. Был свернут 7 раз по горизонтали.
Издание / публикация: ДРВ, т. 1, № 8; СГГД, т. 1, № 11, Шахматов, О языке, с. 250–251; ПИВН, с. 23, ПИВНиП, № 17; ГВНП, № 8.
Благословление от владыкы, поклон от посадника (Примечание: ни написано лигатурой), и от тысячкого, и от всего Новагорода князю Михаилоу Ярославицю. Князь великыи Андреи и вьсь Новгород дали Федороу Михаиловицю город стольныи Пльсков, и он ед хлеб. А како пошла рать, и он отъехал, город повьргя, а Новагорода и Пльскова поклона не послоушалъ; приехав в село, Новгородьскоую волость поустоу положил, братию нашю испродал. Тобе, княже, не кърмити его новгородьскимь хлебомь, кърми его оу себе; а на селех его коуны емоу даем. А Бориса Костянтиновица кърмил Новгород Корелою; и он Корелоу (Примечание: в ркп. Колелоу) всю истерял и за немце загонилъ; над тимь, роубежь оучинил на Новегороде, чего не пошло. Про роубежь, господине, како боудешь в Новегороде оу отца своего оу владыце и оу своих моужь, нам с нимь соуд перед тобою, господине. А ныне серебра емоу не вели емати. А тобе, господине, новгородьскымь хлебомь не кърмити его. А из Новгородьскои волости поидеть. А на селех его коуны даем по исправе на коупленыхъ; а которое не коуплено, а с тех поидеть бес коун.
Інформації про печатки немає
Релятівні категорії документів
- Тверські (3)
- Фоминские (1)