1305–1307 гг. – Грамота Новгорода князю Михаилу Ярославичу с жалобой на псковского и корельского кормленщиков Федора Михайловича и Бориса Константиновича

РГА­ДА. Ф. 135. Отд. 1. Рубр. 3. Д. 9б.

Раз­мер: 15,8–16,8 х 23,1–24 см. След при­креп­ле­ния печа­ти — отвер­стие и остат­ком пень­ко­во­го шнур­ка и кусоч­ком пер­га­ме­на от гра­мо­ты 9‑а. Печать нов­го­род­ско­го архи­епи­ско­па Фео­к­ти­ста (АПДР, т. 2, № 459–2) с остат­ка­ми пень­ко­во­го шнур­ка. Сле­ды раз­ли­нов­ки. Был свер­нут 7 раз по горизонтали.

Изда­ние / пуб­ли­ка­ция: ДРВ, т. 1, № 8; СГГД, т. 1, № 11, Шах­ма­тов, О язы­ке, с. 250–251; ПИВН, с. 23, ПИВ­НиП, № 17; ГВНП, № 8.

Бла­го­слов­ле­ние от вла­ды­кы, поклон от посад­ни­ка (При­ме­ча­ние: ни напи­са­но лига­ту­рой), и от тысяч­ко­го, и от все­го Нова­го­ро­да кня­зю Миха­и­лоу Яро­сла­ви­цю. Князь вели­кыи Андреи и вьсь Нов­го­род дали Федо­роу Миха­и­ло­ви­цю город столь­ныи Пль­сков, и он ед хлеб. А како пошла рать, и он отъ­е­хал, город повьр­гя, а Нова­го­ро­да и Пль­с­ко­ва покло­на не посло­ушалъ; при­е­хав в село, Нов­го­ро­дь­ско­ую волость поустоу поло­жил, бра­тию нашю испро­дал. Тобе, кня­же, не кър­ми­ти его нов­го­ро­дь­скимь хле­бомь, кър­ми его оу себе; а на селех его коу­ны емоу даем. А Бори­са Костян­ти­но­ви­ца кър­мил Нов­го­род Коре­лою; и он Коре­лоу (При­ме­ча­ние: в ркп. Коле­лоу) всю исте­рял и за нем­це заго­нилъ; над тимь, роубежь оучи­нил на Нове­го­ро­де, чего не пошло. Про роубежь, гос­по­дине, како боудешь в Нове­го­ро­де оу отца сво­е­го оу вла­ды­це и оу сво­их моужь, нам с нимь соуд перед тобою, гос­по­дине. А ныне сереб­ра емоу не вели ема­ти. А тобе, гос­по­дине, нов­го­ро­дь­скымь хле­бомь не кър­ми­ти его. А из Нов­го­ро­дь­скои воло­сти пои­деть. А на селех его коу­ны даем по испра­ве на коупле­ныхъ; а кото­рое не коупле­но, а с тех пои­деть бес коун.

Інформації про печатки немає

Релятівні категорії документів

Релятівні генеалогії

Всі кате­горії документів